Tere tulemast Kuulsaali e-poodi

1. Tellimuse protsess ja kohalevedu

Sinu tellimus

Olles valinud restorani ja lisanud sealt ostukorvi meelepärased eined ja joogid ning soovid tellimust esitada, tekib võimalus vajutada nupule “Tellima”. Kui Sa ei ole veel registreerinud või eelnevalt sisenenud, tekib nüüd see võimalus. On oluline, et täidaksite kõik väljad korrektselt enda andmetega veel enne kui vajutate nupule “Tellin”. Pärast seda liigub tellimus u. valguskiirusel restorani ja seda tellimust ei saa enam peatada või muuta.

Tellimuse muutmine või tühistamine

Niipea kui tellimus on esitatud ja makse kinnitatud, ei saa tellimust muuta või tühistada. Vaid 
erandkorras saame proovida tellimust muuta või tühistada, kui võtate meie klienditeenindusega ühendust. Kuid me ei taga telimuse peatamist, sest selle ettevalmistamisega võib restoran juba olla alustanud. 

Makse kinnitamine

Kui süsteem ei ole saanud makseviisist tulenevalt makset kinnitada, siis tellimus restorani ei jõua.

Tellimuse haldamine ja tagasilükkamine restorani poolt 

Palun arvestage, et tellimuse kinnitamine Takeout.ee portaalis ja e-maili saamine kinnitusega tähendab seda, et tellimus on kätte saadud ja selle eest on tasutud.

Oleme palunud restorane niipea kui võimalik tellimuse kohta koheselt teada anda kui tellimust ei saa täita. Kui tellimust ei saa täita, võtame koheselt Teiega ühendust (tavaliselt e-mailitsi). Peamisi põhjuseid, miks restoranid ei saa tellimusi vastu võtta on, kui tellimused laekuvad õhtuti ühel ja samal ajal  (tipptunnil 17.30 - 19.30). Teinekord oleks suureks abiks, kui tellimus tehakse küll õhtuseks ajaks aga tellimus pannakse teele mitu tundi varem. 

Tellimuse kohalevedu

Ligikaudsed kohaleveo ja kaasa haaramise kellaajad, mille on lisanud restoran, Takeout ei garanteeri. 

 

2. Klienditeenindus

Üldine

Klienditeenindus on Takeout jaoks väga oluline. Klienditeeninduse meeskond annab alati oma parima, et püüda aidata lahendada probleeme mis võivad tellimise käigus juhtuda. Meie klienditeenindusega on võimalik ühendust võtta e-mailitsi: klienditeenindus@takeout.ee või telefonitsi: +372 54 54 79 79. Palju abi võib olla ka tutvudes KKK rubriigiga meie lehel.

Küsimused tellimuse kohta

Kui Sinu tellimusega on tekkinud viivitus või selle valmistamisega läheb rohkem aega kui tavaliselt või on mõni muu tellimusega seotud mure, võtke julgesti meie klienditeenindusega ühendust.  Võtame ühendust restoraniga ja lahendame mure parimal ja kiireimal viisil.

Kaebused ja tagasiside

Kui tunned, et toitude või teenuse kvaliteet ei vasta Sinu standardile, kutsume üles andma tagasisidet restorani tellimislehel. Restoranide hinnangud (hea või halb) on meie jaoks tähtis osa kvaliteedi kontrollis.

Kompensatsioon

Kui juhtub olukord, kus toidu või teenuse kvaliteet on restorani poolt halb ja te leiate, et see tuleks kompenseerida siis pöörduge palun otse restorani poole. Kui teil ei õnnestu restoranile erinevatel põhjustel kaebust esitada, võtke ühendust meie klienditeenindusega 48h jooksul alates tellimuse esitamisest. Püüame seejärel ise leida mõistliku lahenduse koostöös restoraniga. 
Infoks, et meie ei kontrolli tooteid või restorani teenust ning seetõttu ei saa vastutada ega kompenseerida puudujääke restorani töös.

Meie klienditeenindusega saate ühendust võtta eposti teel: klienditeeninduse@takeout.ee või telefonitsi: +372 54 54 79 79

4. Makseviisid

Kasutaja saab maksta krediitkaardiga, pangalingi vahendusel või kohapeal sulas ja deebetkaardiga. Lisaks pakume avaliku sektori institutsioonidele ja ettevõtetele krediidivõimalust - koondarvet kuu lõpus. Sellest saab lähemalt lugeda menüüst “Ettevõtetele”

Eelistame, et kliendid kasutaksid praktilistel ja turvalistel kaalutlusel krediitkaardi või pangalingi makseid. Nii saame tagada kiirema tarne ja kullerite turvalise kulgemise. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

5. Pahatahtlik käitumine

Tahame kasutajale pakkuda lihtsaid ja kiireid makseviise. Kui märkame kahtlast tegevust krediitkaardi või teiste makseviiside puhul, jätame õiguse ettehoiatamata mitte käsitleda antud tellimust. Lisaks jätame endale õiguse peatada kasutaja õiguse andmete privaatsusele ning võtta ühendust õiguskaitseorganitega kui on alust arvata, et tellimuse eest on tasutud valeandmetega või varastatud krediitkaardiga. 

6. Tellimuste arhiiv

Kõik tellimused salvestatakse Takeout.ee turvalistesse serversüsteemidesse. Kui soovid tellimuse infot saada eposti aadressile, võta ühendust klienditeenindusega: klienditeenindus@takeout.ee - märgi palun ära tellimuse number, restorani nimi ja tellimuse kuupäev..

7. Isiklikud andmed

Takeout OÜ vastutab kliendiandmete hoidmise ja kasutamise eest. Kuidas isiklikke andmeid hoitakse, saad lähemalt lugeda klikates “Küpsised” menüünupule.

8. Keel

Teenuselepinguid saab vormistada nii eesti kui inglise keeles.


Küpsiseid kasutatakse parema kasutajakogemuse loomiseks. Meie veebilehte kasutades nõustute küpsiste Takeout OÜ kasutamise põhimõtete kohaselt. Lisa info leiate siit.